Ovaj web sajt koristi kolačiće. Daljim korišćenjem ovog sajta prihvatate upotrebu kolačića. Za više detalja pogledajte stranicu: Politika Privatnosti
IZLOZBA
Ornament kao zločin
U ovom projektu, oslikana ljudska tela simbolizuju našu interakciju sa gradom - teško je povući liniju gde se naš uticaj na okolinu završava, a obrnuti proces počinje.
Ulična umetnost i grafiti su ukorenjeni u DNK Beograda. U ovom gradu, radije bi sačuvali i označili originalno ilegalnu uličnu umetnost na Google mapama - prepoznajući njeno pravo na mesto u istoriji - nego vodili dosadne rasprave o čistoći zidova. Nije nikakvo iznenađenje što u takvom hranljivom okruženju ornament neprestano osvaja nova područja, odbijajući da se skloni u gradske prolaze.

U svom novom projektu, tim umetnika uvodi već poznato preplitanje boja na teritoriju ljudskog tela. Šta je ovo ako ne još jedan pokušaj da se razume mesto ulične umetnosti u hijerarhiji umetnosti? Ova izložba, osmišljena na preseku fotografije, arhitekture, videa i ulične umetnosti, poziva vas da ponovo razmotrite jedno od najhrabrijih i kontroverznijih umetničkih pokreta.
Teško je reći da li oslikani ljudi kontrastiraju ili pokušavaju da se stope sa kontekstom. U ovom projektu, oslikana ljudska tela simbolizuju našu interakciju sa gradom - teško je povući liniju gde se naš uticaj na okolinu završava, a obrnuti proces počinje.
Naslov izložbe odnosi se na knjigu izuzetnog arhitekte i glavnog protivnika ornamenta, Adolfa Loosa. Loos je mrzeo ukrase u arhitekturi i verovatno bi bio oduševljen suštinskim modernističkim zgradama Beograda. Šta bi rekao o uličnoj umetnosti? Ovo je možda odlično pitanje za umetničko-istorijsku diskusiju.
Izlozba "Ornament is not crime" u KCD
Tim projekta:

Kurator:
Fotografi:
Modeli:
Tekst:
Umetnik: